Спомин про “безіменний” альманах

До архіву.


Відвідав сьогодні [прим.: 9 вересня 2017 р.] дуже дивну презентацію альманаху молодих українських авторів. Дивну тим, що на ній не можна було придбати сам альманах. 

Збірка позиціонувалась як якась альтернатива вже наявному укрсучліту, проте я не відчув декларовану відмінність зачитаних творів. 

А от якість була присутня. Що не дивно, адже оповідання (більшість безсюжетні, подібні до есе) були дібрані всеукраїнським конкурсом. Він відбувся цієї весни. Шкода, що я не знав, інакше б спробував свої сили.

Особливо запам’яталася доволі зухвала, як для автора-початківиці, еротика. Заради неї я б купив, та нічого.

Примірників, як мені здалося, не вистачило навіть на присутніх авторів.

Попри такий дефіцит, я сьогодні не лишився без нових книжок. Купив собі доволі неординарну пару: мемуари Скоропадського (так, я знаю, що є в мережі — маю файлик) та новелізацію фільму по коміксу [прим.: мова про «Валеріана та місто тисячі планет»].

«Валера» річ третинна, але має добрі відгуки. Паче стрічка мені, як то кажуть, зайшла. Тож чому б ні? [Прим.: «Валеру» доволі швидко закинув, бо було аж надто нудно читати вже відомий сюжет і вже бачені сцени.]

Скоропадський же це, IMHO, просто must-have для українця, як «Кобзар». All hail to the hetmat!

Єдина прикрість: книжки ці на поличку в довгу чергу до прочитання. Навіть не уявляю, коли дійду до них.

Посилання на електронну версію альманаху «СУП» («Сучасна українська проза»).

Залишити коментар

Design a site like this with WordPress.com
Для початку